Merhaba arkadaşlar, sıra geldi müşteri tavırlarına. Öyle müşteriler var ki her şey kendi istediği gibi olsun, öyle bir Dünya yok! Adam geliyor telefon ediyor ve doğal olarak Ticket Sistemine yönlendiriyorsun ve geliyor bir ton tan tana yapıyor. Görende anasına küfür ettik sanacak, biz her arayana telefonda yardım edersek işimiz gerçekten iş. Hangi birine yardım edeceksin, kaldı ki telefon yardım için değil, satış öncesi sorularınızı sormak için, satış bittikten sonra Ticket Sisteminden destek açarak her türlü soru ve sorunlarınız da yardım alabilirsiniz. Geliyor kardeşim ben sunucu aldım desteklemi uğraşacağım, evet destekle uğraşacaksın. Nasıl herkes destek açıp yardım alıyorsa sende destek açmak zorundasın! Saldırı alıyor ve haliyle ip adresi blocklanıyor, çünkü Firewall satın almamış, gelen saldırı 2 Gbit, ee ben bunu neden blocklamayım sen benden Firewall hizmeti satın aldın mı ki bana gelip telefonda ahkam kese biliyorsun? Çok acil durumun olur, destek açamazsın o zaman yardımcı olunur ama her seferinde yüz verip astarını istersen kusura bakma kimse senin kahrını çekmek zorunda değil. Desteğini açıp ardından telefon ile arayıp destek açtım bakar mısın demek senin işini hızlandırmaz, destek açtığın zaman sıran gelene kadar bekleyeceksin, bir ofiste min. 3 kişi oluyor ve yoğunluğa göre hızlı şekilde işlemler yapılmaya çalışılıyor. Sen zıp pırt telefon edersen hem diğer müşterilerin hemde kendi işlerini yavaşlatırsın buna kimsenin hakkı yok! Sorunun büyüklüğüne göre çözüm süreci uzayabilir, nazı sorunlar var 5 dk. içerisinde düzeltilebilir, bazı sorunlar var düzelmesi 3 saati bulabilir. Sen kalkıp bilmediğin işlemleri yapıp sunucunun anasını bellersen kimseye kalkıp ahkam kesmeye hakkın yok çünkü bunu bozan sensin ve düzelene kadar beklemek zorundasın.
Bir önceki yazım olan Nedir bu VDS/VPS saçmalığı? konusunu okuyabilirsiniz.
Kaydol:
Kayıt Yorumları (Atom)
0 yorum:
Yorum Gönder